Sunday, December 27, 2009

nk up date blog nie..

taniah lh untuk saye sbb akhrnya dtg jgk mood untuk meng'update blog setelah sekian lame..

byk dh yg berlaku & berlalu..

paling latest 23 Dicember adalah hari jadi saye...nk tau saye dapat aper??saya dapat t-shirt ed hardy dr cinta hati saye..warne putih,..sangat chantik.. so appreciate cyg!..

that day jugak my grandmother puan aminah binti ahmad selamat sampai ke malaysia..wan saye baru balik dari menunaikan haji..so dah kena panggil hajjah lah ek..

ape lg nk tulis ek...

nk citer pasal azam lah..

insya'allah..mudah2an ianya diberkati allah s.w.t

tuhun depan umur saya dah pun 25 tahun..cepatnyer waktu berlalu..
sudah masanya untuk saya lebih serius dalam hidup ini..

saya harap sangat2 akan lebih di murahkan rezeki..sape yg bace entry ini jgn luper doa kn saye..

saya akan lebih berjaya & lebih berusaha keras..nk buang perangai maner yang tak elok..

hidup saya lebih bahagia dengan keluarga,kerjaya n insan yg tercinta

jeng..jeng..jeng akhir sekali lh dengan hati yang ikhlas nk jujur saya ingin berkahwin..walaupun saya tau ianya tidak akan dapat dirialisasikan pada tahun 2010 jgk..tapi kali ini saya dah betul yakin dan betul 2 bersedia untuk lebih serius dalam hal nie..


hehe..kalo dulu pak cik, mak cik,sedara mara selalu tanyer..tapi saya uat kosong jerk..masuk tingga kanan kua tingga kiri..but this time i'm ready!..may be faktor umur or dah sampai seru..

and last but not least i want to keep slim like before and also i want to look hot like....i don't no..

0 comments: