Tuesday, December 29, 2009

kisah cinta aku...



cerita cinta hidup saye...

adakah saye nie seorang yang senang jatuh cinta.....

hahhahaha...korang nilai lah sendiri yerk...perempuan cam ganer kah aku ini...

perjalanan cinta aku bermula dari aku ting 4 sebenarnya..cume waktu tu aku jerk yang tak suker ngan jiwang2 cam nie...

part 1 :- lelaki nie 1 kelas ngan aku..semua orang dalam kelas tau..aku jerk yg buat2 x tau..sebab gua x layan
             bukan poyo..tp sumpah sayer xder rase cam tu semua..hensem ke x budak tu..hmmm..hemsem beb.
              korang bayang kn lah kami nie satu kelas..tp aku x tegur pun budak tu..hahahaha..kenape yer..malu
              kot..nyampah ker..hiss entah lah dah luper..hahahhaa,pendek cter ting 4 pun dah nk abis..periksa
              pun dah abis..kita org pun..jeng,,jeng..kat dalam kelas port baik punyer..cantum meja main
              "GAME UNO CARD"hahhaha..dak laki tu pun joint sekali..saye pun join jgk..hissh,..mst join..
              budak tu main tipu..past tu duk plak sebelah aku..asyik2 aku jerk yg kena..dengan hati yg bengkak
              tu..aku pun sound``wey..ko jgn asyik kena kn aku bley x..kiter geng ek"dak tu pun ngan muke pelik
              pandang aku.."sape nk jeng ngan ko"ahhhh..x kire ko nak ke tak nak ko geng ngan aku k..bayang
              kn..kami x bertegur hampir setahun..tp sebab kn game uno card tu dier dah jadik kawan baik aku
              sekarang....

part 2:- aku couple ngan dak tu ker???korang agak2 cam ner ek..
            kalo betul korg mmg pandai...
            jawapan nyer adalah tak..yelh kalo aku nak dah lame dah kite org couple kn..tp aku xder perasaan
            pun..waktu tu dh ting 5 dah..ader budak baru namer faizah pindah kat sek aku..dak laki tu pun bgtau
            dietr suker kat that girl..sbgai kwn baik dier aku pun suh try..alhamdulillah dah jodoh durg..couple
            sampai 3 thn aku dgr..tp xder lah kekel sampai sekarang..yang aku tau faizah smbg belajar dan dah
            ader orang lain..mus plak still single sampai sekarang..tapi ramai kwn2 perempuan yg nk serius ngan
            dier..dier tak tau nk pilih kot..die ngan aku..hisshh...kami nie still best friend..

           dulu mamat nie ade dapat tawaran masuk sekolah teknik..tp xnk g..sebab nk same sekolah ngan
           aku...selambe jerk aku cakap.."ko nie bodoh lah..x reti nak pk mase depan..ingat aku nak terharu &terima kau ble kobg tau semua nie..hehehe dier senyum jerk..dier mmg tau mulut aku nie xder filter..

tapi yang sedihnyer..

          pada 12/12/2009 hari tu ayah my best friend nie telah pergi buat selama-lamanya kepangkuan Ilahi..Al-fatihah..Semoga roh Ayahanda Mustafar dicucuri rahmat dan di tempat di kalangan orang2 yang beriman...AMIN...

Aper???siape Mustafar tu...dier adalah lelaki yg aku story td...nak tgk pic dier...hmmm..mesti lah bley..

jap ek....
aper??aku maca, saloma..hahhaha..waktu nie ader gathering untuk budak2 cochrane rood school..
siaper durg yang paling kiri tu zaeda,aku,mus and nana..
nk lg....

ader....




hahhaaha....








die macam maner orang nyer yerk..seorang rakan yang baik..aku bersyukur sangat ader kawan macam dier..dan aku rase lebih bersyukur sbb aku x couple ngan dier...yelah...korang pk lah sendiri...

kalo ader yg berkenan dengan mus die bagitau aku..insya'allah ana bley tulun...
dier nie mmg ader kacok arab..pakistan semua ader...hahahaha...promote utk mus plak ek..

korang jgn lah kater aku perasan ek..biaso lah tu zaman belajar..mst lah ader memory @ kenangan yg terindah....

0 comments: